Klacht: Geen melding ontvangen van datum van werkzaamheden

op 05 juli 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben op 14-06-2017 een brief gekregen, dat er binnenkort werkzaamheden aan het energienet bij ons in de buurt zouden komen. (kenmerk: 0175633 001248545). Op deze brief staat vermeld dat de werkzaamheden tussen 26-06-2017 en 14-07-2017 zouden gebeuren, en dat wij de precieze datum nog door zouden krijgen. Dit is niet gebeurd, en vanmorgen hadden wij dus geen stroom. Waarom is er geen melding geweest? Ook de buren hebben geen melding ontvangen!!!! Personeel wat hier bezig was, heeft bevestigd dat er heel veel van deze klachten geweest zij
I.v.m. planning van werkzaamheden was dit heel akelig!
Evenaar 51 – 2408 CX ALPHEN AAN DEN RIJN

Informatie waar het fout gegaan is, waarom wij geen melding over deze datum ontvangen hebben!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 maand geleden - Geachte mevrouw Van der Wel, Ons klachtenteam neemt uw klacht in behandeling. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie van hen. Met vriendelijke groet, Liander team webcare

Reactie van de melder van de klacht Mevr. M.

2 weken geleden - Waarom heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen? Graag krijg ik een bericht terug, anders gaat het via Facebook! Erg klantonvriendelijk!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. M.