Klacht: geen gas/electra

op 07 september 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

na het monteren van de elektra meter bleek de kookplaat,magnetron ,oven en ijskast niet meer te werken,deze zijn volgens de monteur stuk.hij wilde inpakken en weg wezen.(een BAM monteur)is na veel geneuzel opgelost.De cv gaf storing en wilde niet branden,na een snelle actie in de avond van een liander monteur bleek de gasmeter niet afgemonteerd te zijn,(gas leiding zat nog los en lekte,gas lucht) er had brand uit kunnen breken en explosie gevaar.

lander monteur uit purmerend heeft het probleem professioneel en snel opgelost. laat AUB geen onprofessionele mensen elektra - gasmeters aanleggen. De gevolgen zijn niet te overzien. BAM personeel is niet vakkundig.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Liander

1 maand geleden - Goedemiddag, Wat een vervelende situatie. Maar gelukkig hebben wij het alsnog goed kunnen oplossen voor u. Wij nemen uw punt mee tegenover BAM. Met vriendelijk groet, Liander Webcare Team

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gamelkoorn