Klacht: geretourneerd artikel komt niet aan dus klarna blijft betalingsherinneringen sturen

Harmina Johanna op 28 mei 2024 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

artikel 144080801 is na 2 dagen na ontvangst geretourneerd aan Fruugo in China. hiervan heb ik het track en tracebewijs. Deze zegt dat ze de bezorgdatum niet halen. Klarna blijft betalingsherinneringen sturen en zelfs incassokosten. Klarna haalt het niet uit hun systeem en doen hooguit opschortingen zodat het circus aan de gang blijft.

Kan dit svp zsm opgelost worden.

nu ik bij fruugo de retoumelding gedaan heb en zij deze ook hebben beantwoord per mail op 17 april maar het pakket om wat voor reden dan ook niet aangekomen is en het bewijs van track en trace retour gestuurd heb naar Klarna wil ik geen betalingsherinneringen meer ontvangen en natuurlijk al helemaal geen incassokosten

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Fruugo
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harmina Johanna