Mijn Klacht:
Weekend 14 februari 2022 geboekt i.v.m. verjaardag Duinhotel Burgh Haamstede. Aankomst: 14.45.
Na lang wachten ingecheckt. Kamers nog niet schoon.bon voor consumptie.Na 1.15 uur vragen of kamers klaar waren. Nog steeds niet. Restaurant liep vol met gasten met bon.na half uur weer gemeld bij receptie, gevraagd naar Manager. Manager kon vertellen dat dat het minstens 2,5 uur nog zou duren, zou op 18.30uur komen. Was niet gegarandeerd. Geen personeel aanwezig, maar exact 15.00 ging schoonmaakpersoneel naar huis.Gesproken met manager, wat hij hier aan ging doen. We konden 1 fles wijn krijgen. Aangezien wij geen wijn drinken, vonden we dit geen compensatie.
Voorstel manager: Annuleren tegen compensatie 4 wij zien u graag terug vouchers.
Nu komt het:
Ze zijn niet in te wisselen, enkel bij een paar niet gangbare hotels !!!!!!!!!!!!!!! in het zuidoosten !
Gewenste Oplossing:
Dat alle hotels aangesloten zijn om wij zien u graag terug vouchers in te wisselen.
