Klachten over Fletcher Hotels

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Fletcher Hotels in de categorie Hotels. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Fletcher Hotels in de categorie Hotels

127 klachten gemeld
2.2 /10
119 stemmen
119

Tijdslijn

Oudejaars arrangement Fletcher hotel in Heiloo

Klacht van op 10 januari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Geachte heer, mevrouw, Naar aanleiding van onderstaande reservering heb ik toch het een en ander op en -aan te merken over ons verblijf in dit specifieke Fletcher hotel in Heiloo. UW RESERVERING Aankomst: 30 december 2017 Vertrek: 1 januari 2018 Aantal kamers: 2 kamers Bezetting: 4 volwassenen Type kamer: 2 x Luxe... Lees meer

Toch betalen na annulering ziekenhuis opname

Klacht van op 09 januari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

In de ochtend een nacht in het parkhotel val Monte in Nijmegen geboekt. We wilden graag nog lastminute een paar dagen weg voordat mijn hoog zwangere vrouw ging bevallen. Helaas moest in de middag onze dochter worden opgenomen in het... Lees meer

zeer slecht kerstdiner

Klacht van op 06 januari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Mijn vriendin en ik hebben voor veel geld een 2e kerstdagovernachtingsarrangement geboekt. We waren zeer teleurgesteld door de slechte sfeer tijdens het diner. Er was geen muziek, geen kerstboom. Dan maar vol verwachting uitkijken naar het 4 gangen diner. We... Lees meer

We zijn de afgelopen 3 dagen te gast geweest in het 4 sterrenhotel Willibrordhaege in Deurne . Met 2x uitgebreid ontbijtbuffet en 1x hoofdgerecht op de dag van aankomst. Over de accommodatie zijn we gewoon tevreden, maar het het aangeboden... Lees meer

Annuleringsverzekering

Klacht van op 23 december 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Hotelkamers (Hotel Bon Repos) zijn geannuleerd. Verschilende E-mails verzonden om betaalde geld terug te ontvangen. Van hotel mogen wij een nieuwe reservering plaatsen.Wij gebruiken hotelkamers zelden.Dus ons geld blijft bij hun.Dat is telefonisch niet gezegd. Dat ervaren wij als niet... Lees meer