Klacht: Waardeloze waardebon Fletcher Hotels via Vakantie Veiling

meijsert op 14 juni 2015 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 januari 2015 heb ik via VakantieVeiling een waardebon ‘gewonnen’ die naar nu blijkt volkomen waardeloos te zijn! Ik wilde hem gebruiken op woensdag 11 februari in Apeldoorn maar aangezien je pas kunt boeken 5 dagen van te voren heb ik op 6 februari geprobeerd te boeken. Helaas was er geen kamer beschikbaar,dit vond ik al vreemd maar dat kan uiteraard! Voor dinsdag 18 maart nogmaals geprobeerd te boeken,dit x gelijk om 0.01h ingelogd zodat niemand me voor kon zijn maar wederom niet mogelijk om te boeken. Inmiddels is het 15 juni en zijn er al 11 datums geweest waar wij graag gebruik wilde maken maar nog nooit Fletcher Hotel Apeldoorn vrij gezien via VakantieVeilingen en ook het Hotel in een dorpje verderop (Beekbergen) welgeteld 0x beschikbaar gezien. Als je naar het hotel zelf gaat kun je probleemloos boeken maar volgens mij hebben ze gewoon 0 kamers beschikbaar voor de veilig maar ze adverteren er wel mee. Als je contact met hotel opneemt word je afgescheept met dat je hiermee bij VakantieVeilingen moet zijn en vice versa! Nu hebben we nog 14 dagen de tijd om de bon x te gebruiken,maar ik heb alle hoop al opgegeven dat er nog plek vrij komt ooit ergens. Ik wacht nog even de 14 dagen af en dan gaat deze meneer er mee naar Radar en heb al leerling journalistiek gevonden om er stukje over te schrijven wat de lading perfect dekt.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of alsnog een kamer kunnen boeken in Hotel Apeldoorn op een datum die ons uitkomt.,

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 15 juni 2015 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Webcare Team heeft verzocht contact op te nemen via e-mail, [email protected]. Wellicht dat wij voor u nog iets kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team
Fletcher hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

meijsert

Heeft op 15 juni 2015 om 11:13 geantwoord

Heel leuk dat Fletcher hier schrijft dat het opgelost is maar een mailtje sturen dat ik contact moet opnemen met de webcare is voor mij dus niet opgelost maar in behandeling! Vooralsnog geen antwoord terug gehad dus alles behalve opgelost!!

Alle klachten die gemeld zijn door