Klacht: Te vies en te goor en slechte service

op 11 augustus 2019 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

bij deze mail wil ik graag een klacht neerleggen over een van jullie hotels namelijk hotel klein Zwitserland.

bij binnenkomst van de kamer zagen we dat die niet goed schoon was. de spinnenwebben en de stof vloog om je oren.
kamer was gewoon smerig. Het bed ging wel…

vloerbedekking vol vlekken en je kon precies zien waar ze met de stofzuiger niet waren geweest.
Dit geld trouwens voor heel het hotel. de poten van de stloelen braken gewoon af toen er iemand op ging zitten en het stof kwam je tegemoet Fijn als je een pak aan hebt.Daar iets van gezegd te hebben kregen we als antwoord het zal wel meevallen onze medewerkers weten wat ze doen.
ze wilde niet eens mee gaan kijken.
ook buiten bij het terrasje van je kamer kwam het ontkruit gewoon tussen de tegels gegroeid en aan de zijkant van de krap was het wel bijna een meter hoog

wij hadden geboekt met diner en ontbijt.

nou was het avondeten super slecht heb het terug gegeven omdat de borden met eten die we hadden koud waren. toen ze terug kwamen was het bord in de magnetron opgewarmd. het bord was namelijk bijna niet vast te pakken.
Mijn partner en ik hadden alle twee de ribeye die dus koud was en waar heel veel vet aan zat had zelf 2 stukken alleen maar vet en mijn partner ook. groente niet te nassen. was koud en hard. toen ik daar war van zei kreeg ik als antwoord dat moet zo meneer we hebben daar geen klachten over. toen ik zei dat hij de reviews moest lezen zei die dat daar geen klachten opstaan. heb wel anders gelezen.

Ik had ontbijt geregeld op de kamer rond 9:00 om mijn partner te verassen, toen ik naar de receptie liep om te vragen hoe of wat waren ze het vergeten dit was om 9:30. had duidelijk briefje dag van tevoren in gevuld aan de receptie

ook het zwembad was te vies voor woorden de pleisters lagen gewoon op de rand van het zwembad

nou is het eten wel gecompenseerd wat netjes is opgelost maat het ontbijt en de rest niet.

ik vind 243 euro te hebben betaald voor een vies hotel en een vieze kamer en slecht eten wel erg veel is duur betaald.

en dit noemt zich een 4 sterren hotel…. echt slecht

we hadden voor de kerstperiode ook al geboekt bij een van jullie hotels huize te eerbeek maar dit hebben we ook geannuleerd omdat de recensies erg slecht waren. ook een oubollig en vies hotel
waar we geen 450 euro voor die periode gaan betalen.

Schoon hotel en goede service....

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fletcher Hotels over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dickehv