Klacht: Schijnveiligheid Corona bij Fletcher

op 01 juli 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Afgelopen weekend 2 nachten bij Fletcher hotel de Eese geweest. Allereerst zou dit een 4-sterren hotel moeten zijn maar haalt amper de 3-sterren.
Hotel was corona-proef ingericht dus bij aankomst gevraagd of er mogelijkheid was om buiten te dineren gezien het mooie weer, dit was geen probleem volgens de receptie. Bij diner dit aangegeven, maar buiten eten was op eigen risico ?? omdat bij een eventueel buitje een zitplaats binnen niet was gegarandeerd?? ( restaurant was nog niet 1/3 bezet)
De volgende avond wederom dineren (dit keer maar binnen) en tot onze grote verbazing stond de ober boven op je om te serveren, raakte andere gasten aan en stond zelfs in mijn nek te hijgen.
Wij waren compleet overdonderd door dit gedrag, dus kijk uit als je bij Fletcher boekt

Klantvriendelijke oplossing

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fletcher Hotels over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

2 dagen geleden - Geachte mevrouw Van Dijke,Hartelijk dank voor uw melding welke wij hebben ontvangen via de website klacht.nl.Wij hebben uw melding zojuist doorgestuurd naar onze afdeling Gastensupport. Zij zullen uw melding in behandeling nemen en u zo snel mogelijk voorzien van een reactie per mail.Met vriendelijke groet,Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door AnthoniavanDijke