Klacht: Restaurant

Henk Gertsen op 24 augustus 2023 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 19augustus hebben we gegeten in het restaurant in Sluis “ de dikke van Dale”.Om zeven uur aan tafel en om half negen komt het hoofdgerecht de soep was vergeten.Toen we dat kenbaar maakte kregen we de soep om kwart voor negen en ruim na negen uur het zelfde bord met vis,Het was schandalig nog net niet zwart . Dit serveer je nog niet in een cafetaria.Wel wat van gezegd maar mijn man kreeg een biertje en dat was het. We hebben zelf een bedrijf gehad ,maar zo ga je niet met je gasten om.

Gewenste Oplossing:

Personeel moet beter begeleid worden.Spreken slecht Nederlands moet de manager op toezien.De wachttijden zijn veel te lang . Er wordt teveel langs elkaar heen gewerkt.Wat u met mijn klacht doet dat laat ik aan u over en ben in afwachting,

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Gertsen