Klacht: ontevrede

Gustaaf Thiels op 18 januari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had op veilingsite overnachting geboekt verrassingshotel

2 daags arrangement had daarbij een 5 gangen menu aangevraagd
hebben enkele dagen voor datum bericht gekregen voor fletcher kloosterhotel willibrordhaeghe
avond gaan eten waren geen menus moest zelf samen stellen waren maar 4 gangen en een tas koffie moesten ook nog suplementen bijbetalen heb betaald voor 5 gangen menu 118euro twee personen
op de kaart kon men voor 35 euro 3 gangen nemen voor de zelfde gerechten
daar heb ik mijn bedenkingen bij
p.s
mag niets zeggen van de gerechten waren heel lekker

met dank Thiels Gustaaf

Gewenste Oplossing:

dat de mensen beter moeten nadenken en wat ze me geven is gelijk
dat zijn hun zorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door