Klacht: onmogelijk met vouchercode te boeken

Nelsi op 25 februari 2013 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2012 heb ik, bij Kruidvat, 3 hotelvouchers gekocht.
Heb er een van gebruikt en wil nu vervolgens de tweede
verzilveren. Een paar keer de vouchercode ingetoetst maar er
komt te staan dat het een verkeerde code is. Moest met nummer van de kassabon las ik ergens. Maar een kassabon van juni bewaar ik niet tot februari, aangezien ik de vouchercodes had!

Gewenste Oplossing:

Graag advies hoe ik ze nu kan verzilveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 28 februari 2013 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

De code van de gast geeft ongeldig aan.
Wellicht wordt de code weer geldig als de eerste letter K van die code is veranderd door de letter A.
Indien de code dan eventueel nog niet werkt, kunnen de gasten contact met ons opnemen via [email protected]
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door