Klacht: niet voldoen aan de 4 sterren norm

op 02 augustus 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb een zomerarragement geboekt, met twee maal uitgebreid ontbijtbuffet, en bij aankomst een twee gangen menu. Bovendien zou er een pakket met informatie klaar liggen over de omgeving en fiets en wandelroutes.
Bij aankomst, bleek er geen informatie pakket te bestaan, wel lagen er in de binnenkomst hal een aantal multo mappen te liggen waar wat fiets/wandelroutes in lagen( niet echt corona proef als iedereen hier in zit met zij /haar handen)
De hotelkamers waren niet echt schoon, en gedateerd. Vanwege corona, verviel het ontbijtbuffet, inplaats daarvan werd het ontbijt geserveerd aan tafel, prima, alleen de keuze was heel beperkt, in mijn ogen niet te vergelijken met een goed ontbijtbuffet.
Vervolgens bij het twee gangen menu, kregen we een menukaart met gerechten waar voor bij bijna ieder gerecht 3,50 tot 4 euro moest worden bij betaald.
Kortom voor mij een tegenvallend bezoek, het hotel verdient zeker geen 4 sterren.
met vriendelijke groet, corien hoogenboom

Een excuus en tegemoetkoming, zou zeker op zijn plaats zijn

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fletcher Hotels over deze klacht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

1 week geleden - Geachte mevrouw Hoogenboom,Hartelijk dank voor uw melding welke wij hebben ontvangen via de website klacht.nl.Wij hebben uw melding zojuist doorgestuurd naar onze afdeling Gastensupport. Zij zullen uw melding in behandeling nemen en u zo snel mogelijk voorzien van een reactie per mail.Met vriendelijke groet,Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door corien hoogenboom