Klacht: Geen compensatie na overlijden moeder

Swifferbal op 22 februari 2025 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin en ik hadden een wellnessweekend in het Fletcher in Mill geboekt. Incheckdatum vrijdag13 december 2024, uitchecken 15 december 2024.

Zaterdagochtend 14 december 2024 na het ontbijt werd ik gebeld met het bericht dat mijn moeder overleden was, dus moesten we direct weer richting huis.
We hebben een paar dagen erna een mail gestuurd met de vraag of we een ander weekend terug konden komen om het wellness weekend alsnog te doen. We hebben wel vouchers ontvangen voor de wellness maar het volgende werd niet vergoed:

1 overnachting voor 2 personen
2 x ontbijt 37 euro
2 x het 3-gangen diner a la carte 78 euro

Het overlijden van je ouder is overmacht en zeker niet netjes als een hotelketen de genoemde ongebruikte items in eigen zak steekt!

Ik heb een verklaring dat mijn moeder overleden is als u dat nodig mocht hebben als bewijs.

Hopend dat u met een passende oplossing komt,

Gewenste Oplossing:

We willen graag het ontbijt en 3 gangendiner vergoed hebben. We zouden 7 maart graag het Fletcher hotel in Leiden willen boeken nadat Fletcher ons tegemoet gekomen is.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Fletcher Hotels
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht Swifferbal

3 weken geleden - Geen compensatie na het af moeten breken van ons weekendje weg ivm overlijden van mijn moeder. Nooit meer Fletcher voor ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Swifferbal