Mijn Klacht:
We hebben een arrangement voor een nacht, een diner en een ontbijt gereserveerd via Social Deal, bij Fletcher Hotel A’dam.
We gingen naar het cafè op de bovenste verdieping om een espresso te drinken MAAR: de barman wist niet wat een espresso was , dus geen koffie…
S avonds kwamen we terug om in te cheken en we zagen de douche cabine in het midden van de kamer. De verduisterende gordijnen gingen snel dicht maar je moest de hele tijd alles dicht houden anders had je geen privacy.
De eerste kamer werd snel een zwembad bij de eerste douche en ik zag vieze en grote bloedvlekken op het matras.
Ik ging meteen naar de receptie om een andere kamer te vragen
De tweede kamer was niet schoon : deze was al voor ons gebruikt met handdoeken op de grond en een bed ondersteboven.
Weer terug naar de receptie en eindelijk na de tweede verhuizing was de kamer ok en we kregen een bon voor twee glazen bubbels en een broodplank van het hotel voor het ongemak.
Bij het restaurant kwamen twee glazen van een soort vieze witte wijn zonder bubbels en het broodje met kruidenboter kwam pas na 45 minuten.
Om het kort te maken: we vroegen twee keer naar het bestek, we kregen geen bier uit het vat want ze hadden in eens alleen bavaria of allen bierflessen en we kregen een ander dessert ipv wat we besteld hadden.
Om de drankjes af te rekenen kregen we een plus rekening ipv excuses omdat wij gerechten uit het menu hadden besteld die WEL in de menu stonden maar waarvan ze niet vertelden hadden dat deze niet inbegrepen waren in ons arrangement.
Het ontbijt: het einge lichtpuntje in dit verhaal.
Het was een cadeau voor mijn verjaardag en dat werd behoorlijk geruineerd door de onprofessionaliteit van het personeel, jong en onervaren.
Ik wil graag een vergoeding hiervoor.
Gewenste Oplossing:
Een vergoeding omdat ons verblijf absoluut slecht was
