Klacht: Fletcher landhotel Bosrijk Roermond absoluut niet 4 ster waardig!

op 16 januari 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Onderstaande mail (klacht) op 30-12-19 verstuurd aan gastensupport@fletcher.nl
Aangezien zij de moeite niet hebben genomen om hierop te reageren deel ik deze nu op klacht.nl
Helaas zijn de foto’s niet bij te voegen op klacht.nl, maar deze heeft Fletcher per mail wel van mij ontvangen.

Beste heer, mevrouw,

Vorig weekend verbleven wij van zondag op maandag in 4 sterren Fletcher landhotel bosrijk Roermond. Wij maakten hierbij gebruik van het Fletcher hotelgeschenk. We kwamen hier zondag pas in de avond aan en werden keurig ontvangen door de receptioniste. Na te hebben ingecheckt zijn we naar onze kamer gegaan. We hadden een 4 sterren hotel geboekt, omdat we wel zin hadden in een beetje luxe. Dit was helaas alles behalve van toepassing. De kamer was absoluut niet schoon, zat vol met schimmelplekken (zie foto’s), was zwaar verouderd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zelfs de minibar was eruit gesloopt. We hebben wat foto’s gemaakt, ik denk dat deze genoeg zeggen.

Wanneer ik kijk waar een 4 sterren hotel wettelijk aan moet voldoen mis ik bij dit hotel de volgende dingen:
De receptie moet 24 uur per dag bemand zijn. Dit was toen wij op zondagochtend uit wilden checken zeker 10 minuten lang niet het geval. Uiteindelijk hebben wij, net als een 6-tal andere gasten de sleutel maar achtergelaten op de balie.
Warme en of koude dranken 16 uur per dag verkrijgbaar via roomservice of minibar. Mogelijkheden hiervoor hebben wij niet kunnen vinden. De minibar was zoals geschreven uit de kamer gehaald (heeft er ooit wel gezeten, zie foto’s).
Extra verzorgingsartikelen: er was alleen 1 pompje met douchegel aanwezig.

Dat wij 5 euro p.p. bij moest betalen als zogenaamde 4 sterren toeslag vind ik dan ook vrij bijzonder en ik ben benieuwd hoe de 3 sterren Fletcher hotels eruit zien. Onze algehele indruk: een enorm vervallen, niet hedendaags hotel dat grondig aan vernieuwing toe is. We waren dan ook blij dat we maar 1 nachtje geboekt hadden. We hopen dat jullie iets met onze feedback kunnen en dit in de toekomst zal verbeteren. Jammer dat onze eerste ervaring met een Fletcher hotel geen positieve is.

Minimaal een inhoudelijke reactie van Fletcher Hotels.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fletcher Hotels over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht glp03

16 uur geleden - 3 dagen na het melden van mijn klacht op deze site een keurige reactie gehad van Fletcher Hotels. Zij bieden hun excuses aan voor zowel hun late reactie als voor het feit dat ons verblijf niet naar wens was. Voor ons was het daarmee al klaar, maar Fletcher Hotels heeft ons zelf een nieuwe overnachting aangeboden in 1 van hun hotels. Een mooi gebaar, waar wij zeker gebruik van gaan maken.Ik heb Fletcher Hotels bedankt voor hun reactie en de compensatie (die wat ons betreft niet nodig was, maar natuurlijk wel heel erg leuk) en beloofd (zonder dat ze hierom vroegen overigens) mijn klacht op klacht.nl te updaten naar 'opgelost'. Ook zal ik na verblijf in een ander Fletcher Hotel een nieuwe recensie achterlaten. Klacht.nl BEDANKT, dankzij jullie heb ik snel een reactie ontvangen. Fijn!

Alle klachten die gemeld zijn door glp03