Mijn Klacht:
Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe. 3112017 en 4112017
1ste dag 3-11-2017 zijn we rond 17.00u aangekomen in het hotel, waar we onze ruime toegewezen kregen. Wat we daar moesten vaststellen, dat dit een lege kamer was met twinbed, geen comfort, zeker niet sfeervol. Het was een Familiekamer met naastliggende kamer, dus echt iets voor een grote familie met kinderen.
Dit was een DODE kamer !!!,
Dit staat op de site van Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe.
De tweepersoonskamer comfort plus is ruimer dan de tweepersoonskamer comfort en is sfeervol ingericht en voorzien van een twinbed, flatscreentelevisie, bureau met stoel, zitje en een badkamer met inloopdouche, toilet, wastafel en föhn.
Ik heb aan de receptie gevraagd wat wij nu meer hadden dan “De tweepersoonskamer comfort met douche” ik kreeg ik te horen dat ze ruimer was met een mooi uitzicht op de tuin. Ik heb onmiddellijk gevraagd om een andere sfeervolle kamer te krijgen, en dit hebben ze toen veranderd naar “De tweepersoonskamer comfort met douche”.
2de dag, na een lekker ontbijt,
0m 18.00u zijn we terug aangekomen in het hotel en zijn onmiddellijk naar onze kamer gegaan, wat we hier aantroffen is de reinste waanzin.
Bedden Niet opgemaakt (hier had men denkelijk met 2 personen in geslapen. WC was heel vuil. Wasbak en Douche waren vuil. Zeker Niet gestofzuigd.Overal lag en kwam men stof tegen.
We zijn dit onmiddellijk gaan melden aan de receptie, deze zijn mee geweest naar onze kamer en hebben dit alles kunnen zien en vaststellen.
Terug aan de receptie deden ze een voorstel om naar een andere kamer te gaan, hier heb ik op geantwoord dat ik geen 3 keer ga verhuizen. Toen werd alles in het werk gesteld om onze kamer weer op te frissen en de bedden weer netjes op te maken.
Na een uurtje wachten zijn we aan de receptie gaan vragen of we eindelijk naar onze reine, opgefriste kamer konden gaan, en inderdaad ze was terug netjes.
De volgende dag en na een lekker ontbijt, hebben we toch wel ontgoocheld en teleurgesteld door de onaangename ervaringen in het Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe afscheid genomen.
Deze ervaring blijft voor ons nog lang bij. Nu zullen we zeker goed gaan nadenken wanneer we nog eens een boeking doen bij Fletcher Hotels.
Gewenste Oplossing:
Volledige terugbetaling van boeking of compensatie in de vorm van 2 overnachtingen met ontbijt bij een Fletcher naar keuze.
