Mijn Klacht:
Helaas krijg ik de klantenservice tot op heden niet aan de lijn.
Ik heb in december twee kaarten gekocht voor de musical Aladin voor de verjaardag van mijn vrouw.
Helaas werd i.v.m. de huidige coronamaatregelen het evenement afgelast.
Inmiddels zijn de maatregelen al even versoepeld maar hebben wij nog geen vouchers gekregen. Dit betekent dat ondanks de kaarten in december gewoon betaald zijn wij tot op heden niet van deze mooie musical mogen gaan genieten.
Heel vreemd dat dit zoveel tijd in beslag neemt om vouchers toe te sturen terwijl er overal reclame gemaakt wordt voor de nieuwe voorstellingen van Aladin.
Lijkt mij dat degene die reeds een ticket gekocht hebben hier toch als eerste voor in aanmerking komen?
Graag zie ik z.s.m. de twee vouchers tegemoet zodat wij eindelijk van de voorstelling kunnen gaan genieten.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe kaarten zodat we eindelijk de voorstelling kunnen bekijken, we hebben hier immers voor betaald
