Klacht: Verkeerde datum

op 13 december 2018 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Beste meneermevrouw,

Ik heb online via mijn mobiel een reservering gedaan met daarin aangegeven datum van 29 dec de show willen bekijken om 20:00.

Ik heb nu de tickets gekregen en zie dat de aangegeven datum 2 jan. is. Ik ga hier niet mee akkoord.

Ik heb duidelijk de datum van 29 dec aangegeven. Ik heb geprobeerd te bellen en kreeg een medewerker aan de telefoon die mij onvriendelijk heeft

behandeld en die niet eens een kijkje er naar wou nemen of denken in oplossingen. Normaal zou ik hier geen probleem van maken maar aangezien ik dan op vakantie ben

kan ik niet bij de show aanwezig zijn. Ik wil eventueel ook een andere datum maar vanaf 2 jan tm 7 jan ben ik op vakantie.

Als dit de manier om met klanten om te gaan ben ik absoluut niet tevreden. Ik hoor graag naar een oplossing. Mijn ordernummer is 513312617.

Ik hoor graag van jullie,

Groet

Femke Heeres

Tel: 0611289224

n.v.t

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FemkeGH