Klacht: Slecht zicht 1e rang ticket The Lion King AFAS Circus Theater

Bob1234 op 24 november 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik had tickets geboekt voor de eerste rang en wij hebben de volgende stoelen toegewezen gekregen: Rij 3 steol 18 & 20 (loge even 0). Bij eerste rang ga ik ervan uit dat we zo goed als alles kunnen zien van de musical, maar dit was helaas niet het geval. Veel van het hele spektakel op het toneel hebben ik en mijn vriendin niet gezien, ondanks dat wij in totaal €125,50 hebben betaald voor de tickets. In de pauze hebben wij al aangegeven de plaatsen erg slecht waren. Helaas konden ze op dat moment ons geen andere plaatsen bieden aangezien het uitverkocht was. Nadat wij onze klacht hadden ingediend kregen wij een e-mail van Eventim, waarin zij meedeelden dat de plekken 1e rang waardig zijn (Zie bijlage). Wat erop neer komt dat het niet klopt wat wij zeggen.

Ik ben tevreden wanneer zij toegeven dat deze plaatsen 1e rang onwaardig zijn. Deze plaatsen niet meer aan mensen verkocht worden als 1e rangs tickets, maar als slecht zicht tickets. Daarnaast verwacht ik een financiele tegemoet koming, aangezien ik de hoofdprijs heb betaald (€125,50 om precies te zijn) en wij 30 - 40 % van de show niet konden zien.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eventim over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door