Klacht: Niet correct

Romi op 24 januari 2013 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop, klachtmelden

Ik heb weken geleden bij Seetickets.nl via het dure klantonvriendelijke telefoonnummer kaarten besteld voor 13 april Frozen Planet.
De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk en heeft mij heel goed geholpen
maar er werd aangegeven dat wanneer wij over een paar weken nog niet de e-tickets hebben ontvangen dat wij dan weer moeten bellen.
Dit is dan ook mijn klacht! Inderdaad niets ontvangen tot nu toe maar ik vind het te zot doordat de al direct betaalde tickets niet keurig worden verstuurd ik gedwongen ben om daarvoor het dure klantonvriendelijke nummer te bellen.

Ik zie dan ook graag zonder nogmaals te moeten bellen binnen een paar dagen de e-tickets van Seetickets.nl tegemoet.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eventim over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Diepen, Uw reservering is succesvol verlopen. De tickets voor dit evenement zijn op dit moment nog niet gereed voor verzending. De producent heeft nog geen toestemming gegeven de kaarten te versturen. Uiteraard zorgen we dat u de tickets ruim voor de voorstelling in huis hebt. Het spijt ons indien het niet duidelijk is geweest dat u de kaarten later dan gebruikelijk ontvangt. Evengoed wensen we u al vast een fijne voorstelling! Met vriendelijke groet, See Tickets Nederland Customer Care

Eventim

Heeft op 25 januari 2013 om 08:27 geantwoord

Klant per mail beantwoord dat de kaarten nog niet gereed zijn voor verzending.Deze informatie is ook beschikbaar op onze website www.seetickets.nl bij de meest gestelde vragen.

Alle klachten die gemeld zijn door