Mijn Klacht:
15-01-2021
Betreft; Energie Direct
Beste medewerker Klacht.nl,
Er is ons een vrijblijvend voorstel gedaan voor energielevering, d.d. 12-01-2022 met de mogelijkheid tot annuleren binnen 14 dgn. Dit dezelfde dag nog gedaan omdat ons door een medewerker van Energie Direct onwaarheden verteld zijn over onze huidige leverancier. Gecheckt namelijk bij Vattenfall en er zijn feitelijke onwaarheden verteld. Vrijwel direct Energie direct benaderd per mail dat wij wilden annuleren en geen gebruik maken van hun service. Verzocht ons een bevestiging hiervan te sturen. Tot op heden niets gehoord over het annuleren. Wel vandaag mail ontvangen dat ze een contract hebben opgemaakt nr.2402036 en klantnummer 0132940074. Wij willen geen klant zijn bij Energie Direct en inherent dus ook geen contract bij hen. Hoe krijgen wij het voor elkaar dat alsnog alles geannuleerd geschrapt gaat worden. Op mijn annuleringsmails krijgen we geen reactie.
Graag spoedig een reactie.
Met vriendelijke groet,
R.A. Kuit mede namens M.A. van der Ven
Gewenste Oplossing:
Dat per direct alles geannuleerd /ontbonden en geschrapt wordt. En een bevestiging hiervan per mail.
