EnergieDirect Complimenten
Ik krijg een telefoonnummer van energiedirect zelf dat ik kan bellen. Daar kom ik niet verder dan chat met ons, wij verbreken nu de verbinding Na de onzinnige chatbot te hebben doorstaan, krijg ik de melding er is geen medewerker... Lees meer
Wij zijn al meerdere jaren trouwe klanten van Energiedirect en waren tot nu toe altijd tevreden.
Recent hebben we een aanbod ontvangen om ons energiecontract te verlengen. Tot onze verbazing blijken de tarieven voor zowel gas als elektriciteit bij een verlenging... Lees meer
Na overstap van energiedirect naar cleanenergy benadert energiedirect me telefonisch dat het goedkoper kan als ik bij hen blijf. Ik ga daarop in. Volgt een schrijven van cleanenergy omtrent een (hoge) opzegvergoeding. Daar is mij niets over meegedeeld. Ik beantwoord... Lees meer
Goedendag,
Vrijdag of dit weekend heb ik een contract bij jullie afgesloten. Ik weet niet meer of dit via gaslicht.nl is geweest of rechtstreekts. Maar ik heb geen bevestiging gehad. Nu kom ik er niet uit met de chatbot... Lees meer
Ik ontvang nog steeds e-mails van energiedirect om terug te komen als klant bij energiedirect. Als ik me daarvoor wil uitschrijven moet ik eerst inloggen, wat ik niet meer kan omdat ik al langer dan 3 maanden geen klant meer... Lees meer
Ik wil de startdatum van mijn contract veranderen, maar dat kan alleen via de chat, maar daar is niemand. vrijdag 31 mei 2024, om 14.44 uur. Lees meer
Energiedirect graag een reactie want jullie reageren nergens op en bellen en mailen kan niet, en afspraken nadat de klantenservice belde worden niet nagekomen.
Afgelopen zaterdagavond 11 mei 2024 kwam ik even thuis in het bijzijn van getuigen en vond... Lees meer
8-3 heb ik een betalingsregeling getroffen voor de eind afrekening.
13-3 heb ik een mail gekregen dat de datum voor de betalingsregeling is gewijzigd. De eerste betaling moest 23-4 overgemaakt worden.
28-3 komt er een mail binnen dat de betalingsregeling vervalt, omdat... Lees meer
Mijn vader heeft een eindafrekening ontvangen maar die klopt niet. Sowieso is er een discripantie in het bedrag. In de ontvangen e-mail is het 245 euro en in de Openstaande Facturen in het account staat 256 euro. Daarbij zijn de... Lees meer
Er worden bedragen en tarieven genoemd die niet volgens contactafspraken zijn. Geen telefonische uitleg over maandbedrag januari dat volgens ED meer dan het dubbele kost dan normaal. In eerste instantie een correctie gekregen en nu weer een rectificatie daarvan. Één... Lees meer