Klacht: Uitleg eindrekening

Lodowika op 19 januari 2024 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken krijg ik geen antwoord van Energiedirect op mijn vraag om mij een uitleg te geven over mijn eindrekening. Op hun site staat een pagina met een onleesbare ‘uitleg bij je rekening’. Ik heb om een leesbare versie gevraagd. Ik krijg steeds het antwoord dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg. Niet dus. Zelfs nu ik alles uit handen heb gegeven, met de boodschap dat geen rechter transparantie af zal wijzen krijg ik geen antwoord. Weinig klantvriendelijk zou ik zeggen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een leesbare kopie van wat er op de pagina ‘Uitleg bij je rekening’ staat. Als de eindrekening niet blijkt te kloppen, een aanpassing.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 22 januari 2024 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Carla,

Mijn excuses dat je niet eerder antwoord hebt gekregen op je vraag over je jaarafrekening.

Ik heb je via de mail een antwoord gegeven met uitleg over jouw jaarafrekening.
Mocht alsnog niet alles duidelijk zijn dan mag je de mail altijd beantwoorden met de vraag over wat er nog onduidelijk is dan kan ik je daar weer mee verder helpen.

Bericht van EnergieDirect

10 maanden geleden - Excuses ik vergeet te ondertekenen: Groetjes mariska. Webcare team Energiedirect

Lodowika

Heeft op 22 januari 2024 om 09:56 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dank voor uw inspanning.
De uitleg die gegeven wordt kan ik ook bedenken, maar is geen antwoord op mijn vraag. Op de site staat een afbeelding met de bedragen erbij, echter onleesbaar en printen kan niet. Ik wil die afbeelding met de bedragen toegestuurd krijgen, zodat we het kunnen beoordelen.
Mvrgr.

Bericht van EnergieDirect

10 maanden geleden - Goedemorgen Carla, Ik heb zojuist de jaarafrekening per post verstuurd. Binnen enkele dagen zal je die ontvangen. Met vriendelijke groet, Jennifer Webcare energiedirect

Reactie van de melder van de klacht Lodowika

10 maanden geleden - Tx. Ik wacht het eerst maar eens af.

Reactie van de melder van de klacht Lodowika

10 maanden geleden - Beste Jennifer, Ik trek de betaling terug totdat ik uw email met de uitleg van de rekening per post heb gekregen. Mvrgr. Carla Lodowika

Bericht van EnergieDirect

10 maanden geleden - Goedemorgen Carla, Houd je er rekening mee dat je betaalverplichting blijft bestaan? Ik heb je zojuist gebeld op het bij ons bekende nummer (anoniem) helaas kreeg ik je voicemail. Mijn advies is om anders eens contact met ons op te nemen via onze chat óf via Facebook Messenger of een DM via Twitter zodat we daar privé je vragen kunnen beantwoorden. :) Groetjes Tessa, Webcare energiedirect

Reactie van de melder van de klacht Lodowika

10 maanden geleden - Ik he slechte ervaringen met de chatbox. Klanten zijn meer waard dan als domme wezens te worden beschouwd. Ik heb geen telefoontje hekregen. Dat wordt steeds beweerd. Klopt niet. Het is geen Timboektoe. Ik zien echt wel wanneer u belt op het nummer dat ik tig keer heb doorgegeven. Ik ben gern wanbetaler; nooit geweest.Ik betaal heus wel als ik de ‘uitleg’ krijg.ik hoop dat uw brief vanmiddag bij de post zit. Mvrgr.

Alle klachten die gemeld zijn door Lodowika