1 jaar geleden - Hallo Dennis,
Er wordt anoniem gebeld dus ik kan niet terugbellen. Jullie zijn sinds kort telefonisch volledig onbereikbaar, iets wat niet het geval was toen ik bij EnergieDirect kwam en mijn contract afsloot! Ook kan ik jullie niet mailen.
Ik heb slechts één collega van je gesproken, niet meerdere! De eerste Tessa verbrak de chat. De tweede Annebelle heeft mij gebeld na het indienen van deze klacht. Ik heb van 10.15 tot 11.36 op de zeer slecht functionerend chat gezeten waarbij het bij ieder bericht 3 tot 10 minuten duurt voordat ik van jullie wat hoor. Dat is geen doen!
Zoals aangegeven is mijn electra verbruik op diverse dagen extreem veel hoger dan verwacht mag worden. Ik wil weten of de meter wel goed registreert. Er zijn namelijk diverse klachten over slimme meters (Kassa, Radar, media, etc.).
EnergieDirect doet net of ze helemaal niet op de hoogte zijn van dat euvel, maar inmiddels weet hele Nederland dat 20% van de slimme meters niet goed werkt:
https://www.energievergelijk.nl/nieuws/problemen-met-slimme-meter-tot-3-keer-hoger-verbruik
Ik heb contact gehad met Stedin, die heeft mijn aangeraden om aan jullie om eerst een gebruiksanalyse te vragen.
Ik heb al drie slimme stekkers waardoor ik weet wat diverse apparaten ongeveer verbruiken.