Klacht: misleidende informatie

aadv op 01 januari 2023 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een mail gekregen om mijn meterstanden op 1-1-2023 door te geven; ivm prijsplafond. Ik heb dit proberen te doen maar dit was niet mogelijk. Ik heb dit proberen te melden maar ook hier was geen mogelijkheid toe. Ik heb wel eerder een mai met een link gekregen maar deze link is onjuist gerouteerd.

Gewenste Oplossing:

een bevestiging van de ontvangst van de doorgegeven meterstand op 1-1-2023 (34867)

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

1 jaar geleden - Goedemiddag aadv, Dankjewel voor je bericht! We hebben afgelopen week meerdere meldingen ontvangen dat het door geven van de meterstand niet geheel makkelijk gaat. Ik heb de meterstand voor je verwerkt en per mail een bevestiging toegestuurd. Kan ik je op dit moment nog ergens bij helpen? Groetjes, Danisha

Reactie van de melder van de klacht aadv

1 jaar geleden - Ik zal deze mail bewaren zodat ik hierop kan terug refereren. Momenteel heb ik geen verdere vragen. gr. Aad Visser

Alle klachten die gemeld zijn door aadv