Klacht: Incasso / betaling / Intrum / Energie Direct : EG/69894315

perfect op 09 januari 2012 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik op 08-03-2011 een brief ontving van Intrum Justitia van hun Client Energie Direct.
Ik zou een contract hebben afgesloten bij engergie direct ( wat niet is gebeurt ) er zou een nota openstaan op 08-03-2011 van 302.75 euro. Deze zou ik per direct moeten betalen. Ik contact gezocht met Intrum en ik werd letterlijk netjes uit gedrukt dat ik moet betalen zo niet dan zou de deurwaarder beslag leggen op mijn goederen. Ik heb contact gezocht met Energie Direct er zou een contract zijn afgesloten op mijn naam. Ik heb het verhaal uit gelegd en vriendelijke gevraagd of die wilde stopzetten maar dat weigerde Energie Direct. Zelfs ik ben verhuisd op 15-03-2011 naar een andere stad ( samenwonen )die persoon had al een engergie leverancier ( Essent ) . Ik heb dit laten over waaien want ik werd er persoonlijk gek van. Op 16-07-2011 ontving ik een mail van Energie Direct dat ik 952.00 euro moet betalen toen op dat moment woonde er al andere mensen op het adres waar ik voorheen woonde. Ik heb weer hetzelfde uitgelegd aan Intrum en Energie … nee hoor ik moest gewoon betalen ook al zouden er andere mensen op het adres wonen ( waar nu 2 leverancier worden geleverd waar ik zelf niet eens woon ) nee ik moet gewoon betalen. Dan het laaste ik vind verschrikkelijk hoe Intrum Justitia en Energie Direct hun klanten te woord staan de woordentaal die er gebruikt word van Intrum kan echt niet in deze tijd in het bedrijfsleven.

Gewenste Oplossing:

Oplossing zou zijn dat ze alles kwijtschelden want ik heb nooit gevraagd om aan Energie direct gas/elek te leveren aan mijn voormalige adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 13 februari 2012 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben meerdere malen geprobeer telefonisch contact met u te krijgen. Dit is niet gelukt. Uiteindelijk hebben we u een e-mail gestuurd. Ook hier hebben we geen reactie op mogen ontvangen. Energiedirect.nl gaat er van uit dat uw klacht is opgelost.

Met vriendelijke groet
^Ralf van der Sanden
Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door