Klacht: Ik kan mijn dagverbruik al weken achter elkaar niet aflezen

Mini79 op 15 november 2022 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn dagverbruik al 2 maanden niet goed aflezen. Soms een dag wel en dan weer dagen niet. Het verbruik in oktober was extreem hoog dus ik wil het goed af kunnen lezen

Gewenste Oplossing:

Als ik het verbruik met terugwerkende kracht vanaf 1 oktober kan aflezen en dat het goed blijft werken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 16 november 2022 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Tessa,

Wat vervelend.

Ik heb jouw meterstatus gecheckt en de standen worden gewoon netjes afgelezen, hier is dus niets aan de hand. Zou je een privé bericht willen sturen via Facebook of Twitter inclusief een screenshot van het missende verbruik? Dan kijken we met je mee naar de situatie.

Groetjes Team webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Mini79