Mijn Klacht:
IK vind het belachelijk dat ik niemand kan spreken via de telefoon om mijn probleem te bespreken want ik krijg zo’n belachelijk digital stementje en daar word mijn probleem niet gehoord en dan word de lijn verbroken. Ik krijg elke maand een overziet van mijn verbruik van stroom en gas maar daar klopt helemaal niets van maar daar kan ik dus niet terecht bij energie direct. Ik vind dit wel zo waardeloos en ik heb het al op verschilde manieren geprobeerd en op de site van energiedirect kom ik ook niet verder om dat die zo onduidelijke is. Ik zit er over te denk om naar een anderen energie leverancier over te stappen want met energie direct kom ik geen reet verder.
W.Marcelissen
Paukenlaan 141
5101AV Dongen
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik iemand van energiedirect kan spreken maar daar ben ik niet de enige in want ik hoor van veel mensen dat ze het een slechte zaak vinden dat energiedirect op deze manier aan het bezuinigen is want daar gaat energiedirect klanten mee kwijtraken.
