Klacht: Foutief verbruik

Isdniet op 02 juni 2025 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt een veel hoger maandelijks bedrag voorgesteld. Mijn verbruik klopt niet met hun gegevens. Ik kan geen contact krijgen. Ik wil teruggebeld worden. Ik ga geen euro pe r minuut betalen om een medewerker te spreken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil teruggebeld worden voor 14.00 vandaag.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

EnergieDirect

Heeft op 03 juni 2025 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Wim,

We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken, bedankt voor je tijd. Zoals uitgelegd hebben wij geen telefonische inkomende klantenservice. Er is dan ook geen sprake van 1 euro per minuut om een medewerker te spreken. We helpen onze klanten via andere kanalen zoals een chat.

We begrijpen natuurlijk dat niet iedereen dit fijn vindt en daarom hebben we je teruggebeld. In het gesprek hebben we even gekeken naar je verbruik en waar de verwachte bijbetaling door komt.

Nogmaals bedankt voor je tijd en ik wens je een fijne dag verder.

Groetjes,

Denis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Isdniet

Heeft op 03 juni 2025 om 15:38 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

redelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Isdniet