Klacht: Eindafrekening klopt niet

op 24 januari 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maar 100 verbruikt in drie maand ze hebben 1000 berekend zeg ik dat ze fout zijn zeggen ze wintermaanden berekenen wij dubbel ook al heb je weinig verbruikt je moet wel meer betalen niet verbruikt wel betalen nou daar ben ik niet mee eens ze lichten de mens op ik nooit meer energiedirect hoop dat meer mensen daar bij weg gaan want ze verkneukelen de mens

Gewenste Oplossing:

Ik mijn teveel betaalde terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 25 januari 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renate,

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen op het telefoonnummer 0596567500. Helaas kreeg ik u niet te pakken. Daarom stuur ik u mijn reactie via deze weg.

Uit uw bericht maak ik op dat u het niet eens bent met de eindafrekening omdat het verbruik te hoog berekend zou zijn. In verband met persoonlijke informatie heb ik er voor gekozen mijn antwoord per e-mail naar u te sturen. Indien u hier nog vragen over heeft kunt u deze aan ons stellen door te reageren op de door ons verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

Mariska Zwaal

Heeft op 02 maart 2017 om 13:42 geantwoord

mensen ga niet met energiedirect in zee

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal