Klacht: E-mail

PeterPasterkamp op 13 juni 2024 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang nog steeds e-mails van energiedirect om terug te komen als klant bij energiedirect. Als ik me daarvoor wil uitschrijven moet ik eerst inloggen, wat ik niet meer kan omdat ik al langer dan 3 maanden geen klant meer bij hen ben. Als ik ze een e-mail wil sturen met dit probleem kan dit ook niet, want ze zijn niet bereikbaar via e-mail.

Gewenste Oplossing:

Als ze stoppen met mij stalken via e-mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

EnergieDirect

Heeft op 14 juni 2024 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Uit je bericht begrijp ik dat je van ons geen e-mails wenst te ontvangen en dat is natuurlijk ook geen probleem. Ik heb het recht van verzet voor je verwerkt en dat betekend dat we geen contact meer met je opnemen, schriftelijk of telefonisch.

Bedankt dat je klant bent geweest van energiedirect.nl.

Groetjes,

Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PeterPasterkamp