Mijn Klacht:
op 5 oktober 2023 besloot ik klant te worden bij van de Bron energie, op 24 oktober 2023 streelde Energie Direct mijn contract bij van de Bron energie zins die tijd een doffe ellende met Energie Direct die nooit op klachten reageren.
Bericht van van de Bron Energie
Beste leverancier,
Wij hebben u reeds tweemaal onderstaand bericht gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen. Zou u ons verzoek in behandeling willen nemen?
U heeft onderstaande aansluiting van ons op 24-10-2023 overgenomen. Onze klant heeft aangegeven niets te weten van een overstap. Hierbij ons vriendelijke verzoek om dit na te gaan.
Graag zouden wij zo spoedig mogelijk een bevestiging van u ontvangen of de door u ingediende switch of inhuizing terecht of onterecht is geweest.
Indien het een onterechte switch blijkt te zijn dan ontvangen wij graag de standen die jullie gehanteerd hebben tbv nulverbruik en zal deze, zodra wij de bevestiging retour ontvangen, door ons conform de marktafspraken omtrent ‘Correcties bij het proces LV-Switch’ worden afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Oskar
Backoffice Vandebron
Gewenste Oplossing:
Ik ben geen klant meer bij Energie Direct vanaf 5 oktober 2023 toch blijven zij mij bestoken met facturen voorschotbedragen deze worden niet betaald nu brief ontvangen 7-2-2024 met € 350,00 waarborgsom terwijl ik geen klant meer ben. Zij hadden zelf mijn contract gestopt hebben vanaf 31-8-2023 T/m 1-10-2023 genoegt tijd gekregen om de zaak te herstellen. Zelfs nooit een reactie op mijn klachten ontvangen.
Zij reageren inhoudelijk nooit op klachten, een drama bij dit bedrijf Energie Direct