Klacht: Diverse klachten gestuurd maar nooit een reactie

Vlinderbloem op 12 februari 2024 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 5 oktober 2023 besloot ik klant te worden bij van de Bron energie, op 24 oktober 2023 streelde Energie Direct mijn contract bij van de Bron energie zins die tijd een doffe ellende met Energie Direct die nooit op klachten reageren.

Bericht van van de Bron Energie

Beste leverancier,

Wij hebben u reeds tweemaal onderstaand bericht gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen. Zou u ons verzoek in behandeling willen nemen?

U heeft onderstaande aansluiting van ons op 24-10-2023 overgenomen. Onze klant heeft aangegeven niets te weten van een overstap. Hierbij ons vriendelijke verzoek om dit na te gaan.

Graag zouden wij zo spoedig mogelijk een bevestiging van u ontvangen of de door u ingediende switch of inhuizing terecht of onterecht is geweest.

Indien het een onterechte switch blijkt te zijn dan ontvangen wij graag de standen die jullie gehanteerd hebben tbv nulverbruik en zal deze, zodra wij de bevestiging retour ontvangen, door ons conform de marktafspraken omtrent ‘Correcties bij het proces LV-Switch’ worden afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Oskar

Backoffice Vandebron

Gewenste Oplossing:

Ik ben geen klant meer bij Energie Direct vanaf 5 oktober 2023 toch blijven zij mij bestoken met facturen voorschotbedragen deze worden niet betaald nu brief ontvangen 7-2-2024 met € 350,00 waarborgsom terwijl ik geen klant meer ben. Zij hadden zelf mijn contract gestopt hebben vanaf 31-8-2023 T/m 1-10-2023 genoegt tijd gekregen om de zaak te herstellen. Zelfs nooit een reactie op mijn klachten ontvangen.

Zij reageren inhoudelijk nooit op klachten, een drama bij dit bedrijf Energie Direct

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

9 maanden geleden - Goedemorgen, Wat spijtig om te lezen dat je nog geen reactie op jouw klacht hebt ontvangen. Wij reageren op elke klacht inhoudelijk. Logisch dat jij ook graag een reactie op jouw klacht wenst te ontvangen. Ik heb helemaal geen gegevens ontvangen om het na te kunnen kijken. Graag ontvang ik privé de postcode, huisnummer en geboortedatum van het adres waar het om gaat. Dit kun je heel gemakkelijk versturen naar [email protected] . Ik help je graag verder met jouw klacht. Groetjes Monique

Reactie van de melder van de klacht Vlinderbloem

9 maanden geleden - Goedendag Monique, ik heb op uw verzoek hier, gelijk een e-mail gestuurd vandaag, ook gisteren e-mail verzonden een een kopie aan de rijden de Rechter. omdat na drie maanden strijden tegen Energie Direct eindelijk alle problemen opgelost wil zien. dus Monique, lees aub alle e-mail met bijlage en klachten even goed door. met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 16 februari 2024 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je reactie en ik zie dat je meerdere e-mails van ons hebt ontvangen in de afgelopen 2 dagen. Mocht je vragen hebben dan mag je natuurlijk op de e-mails reageren.

Vlinderbloem

Heeft op 16 februari 2024 om 11:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Energie Direct is een waardeloos bedrijf. Zie de reacties op klachten.
Nooit een inhoudelijke reactie op een klacht. Veroorzaken veel ellende bij klanten en lossen nooit wat op. Klanten worden zeer slecht behandel door het waardeloze personeel van Energie Direct

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinderbloem