Mijn Klacht:
Eindnota 2022-2023 klopt niet. Bij herberekening kom ik op 58 euro verschil. Heb NB de meterstanden en gegevens van ED gebruikt, alles valt binen energieplafond per maand.
Telefonische reactie op de uitvoerige herberekening en de vraag of ze dit willen rechtzetten: afd facturatie gaat dit niet doen. Geen nacalculatie dus, ik moet maar naar Geschillencie.
Nota 202-2021 klopte ook niet en via Consumentenbond werd dat hersteld.
ED wil klantvriendelijk zijn: door te weigeren mijn berekeningen na te lopen is het duidelijk dat dit NIET het geval is. Bagger als je een trouwe klant zo te kijk zet.
De redelijkheid van het weigeren een overzichtelijke berekening te bekijken is zoek. m.a.w.: als consument ben je vogelvrij doordat je in principe bij voorbaat zonder deugdelijke argumenten de pas wordt afgesneden. De brief ging naar de Directie: dus die moet reageren , niet afd facturatie.
Als ED meer klanten wil zal ze beter leren luisteren naar de klant, niet dwars zitten omdat de klant dus overgestapt is naar een ander bedrijf.
Klacht tevens doorgezet naar het ACM Consuwijzer.
Gewenste Oplossing:
alsnog nacalculatie uitvoeren c.q. reactie van de directie op mijn brief