Mijn Klacht:
Ik heb op 23 december handmatig het maand bedrag overmaken naar energiedireckt. Wat dus niet is aangekomen. Ik heb meerdere berichten en telefoontjes er over ontvangen. Waar ik het heb uitgelegd dat ik ze wel voorde maand heb betaald. Tot aan vandaag krijg ik nog een mailtjes van ik heb een betaald achterstand. Dus ik heb geprobeerd contact op tenememen, waar ze dus gewoon midden op een werkdag gesloten zijn.dus ik ze op de chatfuctie moeten benaderen. Waar ik uiteindelijk naar veel moeite een eene Nicole aan de chat kreeg. Die mij op een heele onklant vriendelijke manier heeft toe gesproken. Heel kortaf met antwoorden . Ze gaf mijn de kans niet eens om mijn me zegje te doen. Waar ik haar dus een srceenshot toen sturende om onduidelijk temaken dat ik netjes optijd betaald heb. Werd ik geneerd en moest ik toch contact opnemen met mijn bank? En heeft ze me op een geven moment uit de chat gegooid. Ik dacht ik ga sreenshots maken van het gesprek. Om de wereld telaten zien wat voor mensen er werken. Was het hele gesprek opeens verdwenen? Nou dat is toch niet normaal dat iemand zonder normen en waarden dit werk kan blijven doen ?
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag opheldering waar mijn geld is gebleven?
En dat mevrouw Nicole op haar plek wordt gezet. Want die ie totaal niet geschikt voor deze functie
