Klacht: Asociale klachtenbehandeling

CBO op 17 augustus 2023 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Na niet geholpen te zijn door een onbekwame helpdesker een klacht ingediend over de foutieve wijze van saldering door Energie Direct.
Klacht wordt gewoon genegeerd.
Nogal asociaal.

Juiste toepassing saldering en fatsoenlijk reageren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

7 maanden geleden - Beste klant, Ik vind het jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat je klacht niet serieus genomen is. We willen graag nog een keer naar je klacht kijken. Op welke naam staat het contract en mag ik de postcode en huisnummer? Groetjes, Denis Webcare

Reactie van de melder van de klacht CBO

7 maanden geleden - Het is geen gevoel; het is een feit. Negeren van een klacht is onbeschoft. Naar wie kan ik de gevraagde gegevens sturen om jullie ALSNOG in actie te krijgen?

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 21 augustus 2023 om 09:11 geantwoord

Goedemorgen,

Natuurlijk willen we geen klacht negeren. We vinden het ook erg vervelend dat je nog niet voldoende geholpen bent. Je kan de gegevens sturen via een facebook privé bericht, twitter (DM) of per e-mail [email protected].

Groetjes,
Dian

CBO

Heeft op 23 augustus 2023 om 16:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Energie Direct heeft uiteindelijk geantwoord, maar verschuilt zich achter termen als 'verplichting', 'niet haalbaar' en wenst mij niet tegemoet te komen.
Feit blijft echter dat door een truc met een nieuw contract EnergieDirect zich onder saldering uitwurmt, extra inkomsten genereert en mij dupeert.
Gelukkig ben ik daar weg en zal ik nooit meer terugkeren.

Alle klachten die gemeld zijn door CBO