Klacht: app werkt al een tijd niet

GvdLoo op 07 september 2022 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Ik gebruik de app dagelijks om mijn verbruik in te zien. De app werkt nu al meer dan een week niet. Chatten kan niet en aangezien ze zeggen alles online te doen kun je dus niet bellen of een email sturen. Ik verwacht dat energiedirect dit per omgaande oplost. Ik kan deze klacht niet indienen bij energiedirect omdat ze zoals gemeld alles online doen en de chat niet werkt

dat de app meteen gaat werken plus een excuus brief

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 08 september 2022 om 14:43 geantwoord

Goed om ook via hier wat aan ons te laten weten. Bedankt voor de kennisgving.

Wij kampen momenteel met een extreme drukte waardoor contact leggen lang kan duren. De wachtrij groeit dagelijks namelijk. Mede door de aanhoudende drukte werkt de online omgeving niet naar behoren.

Een klacht is intern al ingediend en staat momenteel in behandeling. Onze klachtenafdeling zal dan ook zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen over jouw klacht!

groetjes, Reggie
Webcare Energiedirect.nl

Bericht van EnergieDirect

1 jaar geleden - Hoi Geert, Ik ben het helemaal met je eens dat als ik een klacht in behandeling neem deze nog niet is opgelost. Wat er is gebeurd is dat de klacht is doorgestuurd naar onze klachtenafdeling welke met jou contract op gaat nemen. Deze asfdleing zal d ekalcht samen emt jou gaan oplossen. Ik wens je in ieder geval een mooi weekend. Groetjes Mariska Webcareteam / Energiedirect

GvdLoo

Heeft op 27 mei 2024 om 20:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Een klacht in behandeling nemen is niet hetzelfde als ee klacht oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door GvdLoo