Mijn Klacht:
Op 6-7 heb ik hier een klacht ingediend tegen EnergieDirect. ( refnr. 988297)
Ik had in april via een zgn Vriendenvoordeel een nieuwe klant aangemeld en zou daarvoor als bestaande klant een beloning krijgen van €25,00.
Dat geld had ik op 6-7 echter nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik daarover meerdere keren zowel telefonisch als via de mail contact had gehad met EnergieDirect. Bij ieder contact werd mij toegezegd dat ze de betaling zouden regelen. Dat gebeurde echter niet.
Nadat ik hier een klacht had ingediend kreeg ik gelijk een reactie van EnergieDirect. Ze boden mij excuses aan en beloofden weer die betaling zsm in orde te maken.
Inmiddels zijn we weer 14 dgn verder en ik heb die €25 nog steeds niet ontvangen. Op mijn mails wordt nu echter niet meer gereageerd, vandaar dat ik nog maar een keer een klacht indien.
Ik ben het nml helemaal zat dat ik door EnergieDirect zo aan het lijntje gehouden word!
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als die €25,00 op mijn rekening staat!
