EnergieDirect Complimenten
Wij zijn sinds 1 september 2022 overgestapt naar energie direct.
In mei 2023 hebben wij 12 zonnepanelen laten plaatsen. Wij hebben geen herberekening/ wijziging van ons maandtarief op kunnen vragen. De maandelijkse kosten bleven hoog.
Tot op heden hebben wij niet... Lees meer
Al weken krijg ik geen antwoord van Energiedirect op mijn vraag om mij een uitleg te geven over mijn eindrekening. Op hun site staat een pagina met een onleesbare ‘uitleg bij je rekening’. Ik heb om een leesbare versie... Lees meer
Het is al vervelend dat er geen telefoon of email meer mogelijk is, maar nu ook de chatbot niet werkt is dit zeer frustrerend. Lees meer
Bij deze wil ik laten weten dat ik al een aantal keren heb geprobeerd om van een variabel contract naar een 3 jarig contract over te gaan. Het werkt niet als ik op product bestellen druk.
HELP!!!!! Jullie zijn onbereikbaar. Bij... Lees meer
Meerdere malen berekend dat er geen opzegboete zou zijn, een personeelslid heeft dit bevestigd via de chat en ja hoor een flinke opzegboete.
Er was een storing op de website daardoor stond er geen opzegboete bij.
Dan kan het toch niet zo... Lees meer
Op 7 dec via Klacht.nl een klacht ingediend na maanden proberen bij Energiedirect zelf. De klacht staat nu als “opgelost” maar dit is helemaal niet het geval.
Er is in de zomer een fout gemaakt door Liander bij het plaatsen van... Lees meer
Onderstaande is een deel van mijn e-mail aan Energiedirect.
- vanaf april tot november staat mijn verwarming uit
- mijn energiegebruik is laag
- vorig jaar heb ik ruim €600,- teruggekregen.
Mijn vragen:
- de genoemde bedragen op uw site, is dat een vergissing?o.a €1.700... Lees meer
Jammer dat Energie Direct alle klachten inhoudelijk blijft negeren. Te onrechte stelde zij dat zij mijn contact op 24 oktober van mijn huidige energiemaatschappij hadden overgenomen. Dat klopt van geen kant, omdat daar namelijk toestemming voor moet geven. En ik... Lees meer
Ik weet niet wie Energie Direct nu in de maling wil nemen, met het verhaal wij hebben alle klachten terug gelezen. Als ze alles hadden gelezen dan heeft men ook gelezen dat ik op 31 augustus en 1 september 2023... Lees meer
Er zat een fout in mijn nieuwe slimme meter waardoor opgewekte energie door de zonnepanelen als verbruik werd geregistreerd. Al maanden probeer ik de correctie die Liander heeft doorgestuurd aan Energiedirect verwerkt te krijgen, maar word steeds afgewimpeld. Steeds krijg... Lees meer