Niet geleverd
Klacht van Iris82 op 15 februari 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
05/02 besteld bij Wehkamp 07/02 afgeleverd volgens de website, niets geleverd 10/02 brief afleverpoging, morgen nog een poging 11/02 niets 15/02 nog steeds niets en is terug gestuurd naar Wehkamp Zowel Wehkamp als Selektvracht hebben steken laten vallen. Selektvracht is hier maar 1 keer aan... Lees meer

