Klacht en de meest onfatsoenlijke service ooit
Klacht van HilmaBruin op 09 februari 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Zojuist Selektvracht gebeld, en idd, net zoals iedereen een chagrijnig mens aan de telefoon die ook nog tegen mij zei, u bestelt een pakketje dan moet u thuis zijn!! Het is te gek voor woorden daar! Ze zegt, val mij niet... Lees meer

