Klacht: Site werkt niet goed bij bestellen

op 13 juni 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je kun Decathlon Tilburg niet kiezen als afleveradres. Helpdesk snapt er niets van en komt met oplossingen die niet op de site staan

Gewenste Oplossing:

Als we kunnen bestellen en afleveren in Tilburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 18 juni 2018 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Astridje,

Bedank voor uw bericht op klacht.nl

U kunt inderdaad niet voor de winkel Tilburg kiezen wanneer u graag de levering wilt laten plaats vinden middels ClickCollect. Dit komt omdat Tilburg een zeer klein filiaal is en ze hier niet alle ruimte hebben om deze pakketten op te vangen. Uiteraard kunt u wel voor thuis levering kiezen of een andere Decathlon winkel.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 19 juni 2018 om 12:48 geantwoord

je moet toch bij iedere vestiging kunnen komen ophalen. Verzendkosten zijn namelijk hoog

Alle klachten die gemeld zijn door astridje