Klachten over Decathlon

Bent u een ervaren sporter of begint u net voor het eerst met hardlopen of fitness? Grote kans dat u uw sportkleding online heeft gekocht in een van de... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 23 klachten nodig voor een plaats in de categorie Sportwinkel

100%
27 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
27 klachten opgelost
1.2 /10
16 stemmen

Decathlon Complimenten

Retour is maar niet mogelijk

Klacht van Stardust101 op 23 februari 2024 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Ik wil een bestelling retourneren al vanaf 5-2 2024. Op 12-2 heb ik mijn eerste retourlabel laten scannen op mijn telefoon bij Post NL Echter moest het geprint worden. Doordat de barcode al gebruikt is door de scanner is deze ... Lees meer

Klantenservice doet niks

Klacht van Geagea op 22 februari 2024 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Een dure tent voor €100 gekocht bij Decathlon Amsterdam Arena die na enkele dagen bleek niet waterdicht te zijn. Hiermee teruggegaan naar de winkel waar ik zeer slecht ben geholpen door de verantwoordelijke die hierover zou gaan. De tent werd... Lees meer

Geen geld retour

Klacht van Cebass op 25 november 2023 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Artikelen retour gestuurd. Geld niet retour ontvangen. Uiteindelijk toezegging gekregen van medewerker dat het geld nu eindelijk retour zou komen. Uiteraard nog steeds niet ontvangen. Inmiddels een half jaar verder! Lees meer

Slecht kwaliteit fiets

Klacht van Brancod op 02 november 2023 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Spaken zitten los, slagen in wielen. Fiets niet te gebruiken, geen oplossing geboden dan iedere keer opnieuw vragen wat is mis is. Willen hele verslagen foto’s en film. Er wordt niet geluisterd. Lees meer