Klacht: Retour na 2 maanden nog steeds niet verwerkt

anna5496 op 29 augustus 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Artiekel bij decathlon besteld, was afkomstig van fitwinkel.nl. Nu 2 maanden later is het bedrag nog steeds niet bijgewerkt bij afterpay met bijkomende herinnerings kosten.

Ik heb decathlon en fitwinkel meerdere malen retour bewijs gestuurd,zonder resultaat of gehoor.

nl1224966501

Retour melden bij afterpay en vergoeden van herinnerings kosten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

anna5496

Heeft op 30 augustus 2021 om 15:48 geantwoord

Marktplaats aankoop? Jullie hebben per email bevestigd dat het om een webshop ging. Ik heb email van deze partij ontvangen dat jullie retour niet naar ze hebben doorgezet! Graag alsnog doen, en herinneringskosten betalen/laten vervallen bij afterpay

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2021 om 07:41 geantwoord

Hi A. A. Rijk,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat je retour op 31 augustus door mijn collega is verwerkt in het systeem.
Je moet al een herziende nota hebben gehad van Afterpay. Wij kunnen de herinneringskosten niet voor je crediteren daar Afterpay geen bedrijf van ons is. Hiervoor kun je contact opnemen via www.afterpay.nl

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha