Mijn Klacht:
Ik heb op 17 december online een bestelling gedaan, waar 2 items van partner ‘Born Yoga’ kwamen. Ik ben erachter gekomen dat dit dus dan via apart distributieproces gaat. De kwaliteit is ondermaats (schijnt door) dus retour gemeld op 22/23 december. Was al langs winkel gegaan maar daar mag ik niet retourneren want komt van partner. Sindsdien meerdere malen contact gezocht met Decathlon en steeds hetzelfde antwoord: ze krijgen partner niet te pakken en moet wachten op een reactie om te kunnen retourneren. Toen kwam bericht dat er afgelopen maandag opgehaald zou worden (dus hele dag thuisgebleven), maar niemand kwam. Decathlon gemaild, geen reactie. Gebeld, namen niet op. Inmiddels is betaling verlopen en wil niet betalen als ik niet zeker weet dat mijn herroepingsrecht verwerkt wordt. Net gechat, en weer hetzelfde: moet wachten minimaal tot woensdag op mogelijke reactie partner en kunnen geen garanties geven op een reactie. Een simpele retourlabel is blijkbaar niet mogelijk en moet blijven wachten tot Decathlon contact krijgt met eigen partner. Ruim 2 weken verder heb ik er geen vertrouwen in dat er een retourlabel komt. Uiteindelijk winkel ik via Decathlon dus dienen ze zij te zorgen voor een oplossing. Ik baal enorm dat ik een klacht moet indienen en zo erachter aan moet blijven gaan gewoon om gewoon te retourneren of dat iemand mijn zaak pro-actief oppakt.
Gewenste Oplossing:
Retourlabel (cf mijn recht) ontvangen zo simpel is het.
Anders van betaling vrijwaarden als er geen contact met eigen partner te krijgen is. Mij niet hiervan de dupe laten zijn.