Klacht: Klacht wordt niet goed opgelost

Stembert op 23 juli 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Refnr.: 984861 Deze klacht is helemaal niet opgelost.
Ik meld de klacht bij decathlon. Dat dit een winkel of decathlon.nl is is niet relevant. Ik neem aan dat decathlon dit netjes kan oplossen.

Sander

Gewenste Oplossing:

Dat de klacht opgelost wordt en ik netjes mijn 30 euro retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 26 juli 2021 om 08:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Sander,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Wanneer de aankoop in de winkel is geweest kan er alleen in de winkel terug betaald worden. Dit kun je vinden in onze algemene voorwaarden.
Als webshop hebben wij niet de mogelijkheid deze terugbetaling in orde te maken.

Wanneer je het niet eens bent met de bijbetaling is ons advies om contact met de winkel op te nemen en hier je klacht kenbaar te maken zodat mijn collega's samen met jou kunnen kijken naar een oplossing.

We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Reactie van de melder van de klacht Stembert

3 maanden geleden - Een reactie van decathlon wordt op prijs gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Stembert