Klacht: Klacht Decathlon Rotterdam

Welkomonline op 19 juli 2023 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Geachte medewerkers van Decathlon,

Ik schrijf u om mijn diepe teleurstelling en frustratie te uiten over de recente gebeurtenis bij uw vestiging in Rotterdam. Vorige week hebben mijn familie en ik twee steps gekocht, en tijdens ons bezoek is onze vierjarige dochter haar kindertasje, waarin haar geliefde Barbie poppen zaten, vergeten bij de step afdeling. Gelukkig had een medewerker het tasje gevonden en apart gezet, wat ons geruststelde.

Vandaag ben ik persoonlijk naar de Decathlon vestiging in Rotterdam gegaan om het tasje op te halen. Tot mijn grote verbazing en ontzetting kwam ik erachter dat het tasje simpelweg was weggegooid! Ik kan u niet genoeg vertellen hoe geschokt en boos ik ben over de manier waarop dit is afgehandeld. Het is ronduit schandalig dat jullie op deze manier met onze bezittingen zijn omgegaan.

Wat mij nog meer verbaast, is het gebrek aan excuses, compensatie of enige vorm van begrip van uw kant. Een dergelijke nalatigheid zou op zijn minst gepaard moeten gaan met een oprechte verontschuldiging en een inspanning om de fout recht te zetten. Als trouwe klant van Decathlon had ik op zijn minst een betere behandeling verwacht.

Deze ervaring heeft bij mij een diepe twijfel gezaaid over het kopen van producten bij Decathlon in de toekomst. Het is teleurstellend om te beseffen dat een bedrijf waarop ik vertrouwde mijn verwachtingen zo schandelijk heeft teleurgesteld. Mocht u echter bereid zijn om stappen te ondernemen om deze kwestie recht te zetten en het vertrouwen van een trouwe klant te herstellen, dan ben ik bereid om daarover te praten.

Ik hoop oprecht dat u mijn zorgen serieus neemt en actie onderneemt om dit probleem op te lossen. Uiteindelijk verwacht ik niets minder dan een respectvolle en bevredigende reactie op deze kwestie.

zie klacht

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 19 juli 2023 om 11:54 geantwoord

Hi,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Kun je een e-mail sturen met je gegevens naar [email protected]. Dan kijken we even voor je wat er precies aan de hand is en wellicht kunnen we een oplossing bieden en eventueel een compensatie aanbieden.

Dit is uiteraard niet ons uitgangspunt, ik ga een melding maken in je account en dit melden bij de winkel, mocht er nogmaals iets voorkomen geef dit gelijk daar en bij ons aan. Dan kijken we daar samen even naar het voorval

We hopen dat verder alles gelukt is in de winkel en dat we jullie snel terug zien, dan uiteraard positief. Sportief en fijn dat je het ons meldt. Maar vooral een fijne dag verder

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Serena
Decathlon Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Welkomonline