Klacht: Hulphond

Patrick Roelvink op 29 september 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat ik voor de zoveelste keer geweigerd word met mijn hulphond en vandaag zelfs onbeschoft ben behandeld dat mijn vrouw mij tegen heeft moeten houden. Omdat deze man totaal niet wilde luisteren en alleen zijn gelijk aanhoorde.

Gewenste Oplossing:

Dat het personeel goed geïnstrueerd word over de wet over hulphonden. Een gemeend excuus zou op zijn plaats zijn. Want ben het zat om mij steeds te moeten verdedigen waarom ik met een hulphond loop. Dit was de laatste keer bij Decathlon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 11 oktober 2021 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Patrick

Bedankt voor je review!

Wat jammer dat je niet tevreden bent met Decathlon. Ik heb je feedback direct doorgestuurd aan de winkel zodat hier in verbeterd kan worden. Uiteraard zijn geleidenhonden bij ons wel welkom en ik betreur dan ook de situatie zoals deze is gelopen.

We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Patrick Roelvink

Heeft op 13 oktober 2021 om 19:08 geantwoord

Slechter dan slecht

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Roelvink