Mijn Klacht:
Op 27 januari 2025 heb ik online de “Hometrainer ALPINE 6000 Fitness Traagheidswiel 10 kg Gridinlux” besteld. Bij ontvangst bleek de activity monitor van het product niet te werken. Ik heb dit direct gemeld aan de klantenservice en aangegeven dat als dit onderdeel gerepareerd of vervangen kon worden, ik geen terugbetaling hoefde.
Mij werd gevraagd een video op te sturen als bewijs, wat ik gedaan heb. Na weken wachten ontving ik echter een pakket waarin geen activity monitor, maar slechts een batterijdeksel zat. Vervolgens heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Er werd gezegd dat er een nieuw ticket was aangemaakt.
Elke keer als ik om een update vraag, krijg ik als antwoord dat er opnieuw een ticket is aangemaakt. Inmiddels ben ik bij het derde ticket en zijn we drie maanden verder, zonder enige oplossing of duidelijkheid.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat het defecte onderdeel – de activity monitor – correct en kosteloos wordt geleverd. Als dit niet mogelijk is, eis ik een volledige terugbetaling van het product
