Klacht: Geen oplossing na 3 maanden voor defect activity monitor – ALPINE 6000 Hometrainer

R.Erel op 05 mei 2025 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 januari 2025 heb ik online de “Hometrainer ALPINE 6000 Fitness Traagheidswiel 10 kg Gridinlux” besteld. Bij ontvangst bleek de activity monitor van het product niet te werken. Ik heb dit direct gemeld aan de klantenservice en aangegeven dat als dit onderdeel gerepareerd of vervangen kon worden, ik geen terugbetaling hoefde.

Mij werd gevraagd een video op te sturen als bewijs, wat ik gedaan heb. Na weken wachten ontving ik echter een pakket waarin geen activity monitor, maar slechts een batterijdeksel zat. Vervolgens heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Er werd gezegd dat er een nieuw ticket was aangemaakt.

Elke keer als ik om een update vraag, krijg ik als antwoord dat er opnieuw een ticket is aangemaakt. Inmiddels ben ik bij het derde ticket en zijn we drie maanden verder, zonder enige oplossing of duidelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het defecte onderdeel – de activity monitor – correct en kosteloos wordt geleverd. Als dit niet mogelijk is, eis ik een volledige terugbetaling van het product

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

1 week geleden - Goedemorgen Remziye Erel, Bedankt voor het insturen van je klacht via klacht.nl Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik ben even in de klacht en order gedoken en ik zie dat er sinds 9 april geen update is geweest vanuit de partner. Door de huidige drukte bij ons klantenservice team is dit niet goed opgevolgd en hiervoor wil ik je mijn oprechte excuses aanbieden! Ik heb direct de partner een bericht gestuurd dat met de vraag of de monitor leverbaar is en zo niet dat er direct een retour procedure moet worden opgestart. Ik zal uiteraard de case nauwlettend opvolgen en bij elke update je verder informeren. We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze webshop of winkel! Nog een fijne dag gewenst! Met sportieve groet, Sascha Decathlon.nl

Decathlon

Heeft op 10 mei 2025 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Remziye Erel,

Bedankt voor je geduld.
Ik heb inmiddels een update van de partner mogen ontvangen dat het eerste pakket jammer genoeg kwijt is geraakt. Hierop heeft de partner een nieuwe zending aangemaakt en de Track Trace is inmiddels naar je toegestuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Decathlon.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

R.Erel

Heeft op 12 mei 2025 om 21:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Decathlon,

Ik heb het verzendlabel ontvangen, maar het adres daarop is verkeerd. Hierdoor vrees ik dat het pakket mij niet zal bereiken.

Kunt u dit alstublieft controleren en het juiste adres gebruiken voor de levering van het benodigde onderdeel?

Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door R.Erel