4 maanden geleden ben ik bij de Jumbo in Deventer op straat aangesproken om een abonnement te nemen, ik voelde mij overvallen hiermee. Dit wilde ik niet, deze persoon bleef aandringen hij wilde mij een jaarabonnement afsluiten, dat wilde ik... Lees meer
Zaterdag werd niet bezorgd. Lees meer
Al meer als 2 jaar bezig met de stentor over overlast van de bezorger van de stentor die de krant brengt met een brommer om half 5 s'ochtens.
Al 2 jaar om die tijd wakker, om vervolgens 2 uur wakker te... Lees meer
Vandaag trouw ontvangen ipv Stentor
Laatste jaar vier keer niets ontvangen. Lees meer
De krant wordt over het hek gegooid, waait uit elkaar, nat op deze manier willen wij geen krant meer ontvangen. Dit gebeurt regelmatig. Brievenbus zit gewoon aan de straatkant goed bereikbaar. Dit komt steeds voor als wij ons toegangshek... Lees meer
weekendkrant wordt niet meer bezorgd Lees meer
Al 2 weken staan er verkeerde oplossingen van de puzzels in de ds magazine Lees meer
Wij krijgen al anderhalve week de Stentor veel te laat bezorgd.
Heb al diverse meldingen gedaan maar dit helpt allemaal niks.
Zou terug gebeld worden en via Twitter zou er gereageerd worden maar niks van dit alles !
Wij vinden het allemaal belachelijk Lees meer
geen krant ontvangen zaterdag 7-03-2020 erg vervelend Lees meer
Vandaag geen krant ontvangen. Hoe wordt dit opgelost Lees meer