Klachten over De Stentor

Hieronder kunt u zien welke klachten er over De Stentor zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

114 klachten gemeld
2.6 /10
52 stemmen

Tijdslijn

Geen krant ontvangen, wel advertentie geplaatst van 750 euro

Klacht van Vhch op 01 november 2022 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Mijn schoonvader is ondanks overleden en heeft mijn schoonmoeder een advertentie geplaatst van 750 Euro voor afgelopen zaterdag in de krant. Zelf de krant niet ontvangen, over gebeld en werd afgescheept!!! Terwijl mijn schoonmoeder wel 750 euro betaald voor advertentie en jullie... Lees meer

Bezorging

Klacht van Wilma Edelenbos op 30 oktober 2022 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Al wekenlang de Stentor of te laat,of helemaal niet ontvangen dan kan je op zaterdag een voucher printen is de krant niet meer voorradig in de winkels. Het wordt tijd dat men goed gaat bezorgen of redelijk compenseren. Lees meer

Onheus abonnement

Klacht van Van Dinteren op 22 oktober 2022 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb mijn abonnement sinds juli veranderd in een papieren versie in de weekenden en een digitale versie door de weeks. Echter: ik heb nog geen enkele keer de krant thuis ontvangen. Wekelijks vul ik het formulier in maar er... Lees meer

NATTE KRANT

Klacht van Martina de Visser op 21 oktober 2022 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

krant wordt nog steeds niet ver genoeg in de brievenbus gedaan , gevolg: door het uitsteken daar van natte krant. Hoe lang nog dit probleem , !? DUURT WEL ERG LANG VOOR DIT OPGELOST WORDT !!! Lees meer

Zaterdag krant weer niet gehad.

Klacht van Ria Baltes op 24 september 2022 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Zaterdag 24 september de krant weer niet gehad, ging een aantal weken goed maar helaas nu niet. En dit wordt niet gecommuniceerd met een klant terwijl je veel betaald hiervoor en er geen vergoeding tegenover staat voor het ongemak. Zoals uitprinten en... Lees meer