Klachten over De Stentor

Hieronder kunt u zien welke klachten er over De Stentor zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

178 klachten gemeld
2.2 /10
91 stemmen

Tijdslijn

Slechte bezorging

Klacht van Alie Keizer op 21 oktober 2021 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Deze week al 3 dagen geen krant ontvangen. Dit gemeld. Er wordt dan gezegd dat dit onder de aandacht wordt gebracht van de distributeur. Volgens mij wordt er niets mee gedaan want weer geen krant ontvangen, 3 dagen achter elkaar.... Lees meer

Verkeerde editie

Klacht van Steftijhaar op 20 oktober 2021 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Onderstaande mail ontving ik naar aanleiding van mij klacht. Wat is het probleem: Wij ontvingen altijd de Deventer editie van de Stentor net als een aantal mensen uit de buurt. Sedert enige tijd is dat gewijzigd in de Sallandse editie. Ondanks diverse telefoontjes (zeker... Lees meer

bezorgen

Klacht van Kamphof 13588246 op 09 oktober 2021 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

het is nu al 3 weken achter elkaar dat ik de zaterdag krant ik niet krijg, twee keer heb ik een gratis bon gekregen,andere keer niets. hoop dat jullie dit oplossen anders stop ik er mee! Lees meer